Karadeniz Ulaşım Bilgileri Yolculuk Alternatifleri

Karadeniz Ulaşım

Benimsediğimiz kurumsal anlayışa yaraşır bir organizasyonla maviliğin ve doğanın iç içe geçtiği, kültürel zenginlikle misafirperverliğin buluştuğu Karadeniz’e doğru yola çıkıyoruz.

İstanbul Karadeniz Ulaşım

22-30 Haziran / 6-14 Temmuz / 20-29 Temmuz / 3-11 Ağustos / 17 - 25 Ağustos / 24 Ağustos-1 Eylül / 7-15-2012 Eylül- tarihleri arasında

İstanbul’da belirlemiş olduğumuz araç kalkış noktaları;

21.30 Dolmabahçe Küçük çiftlik

22.15 Kadıköy Evlendirme Dairesi önünde buluşuyoruz.

gezi boyunca beraber olacağımız rehber ve kaptanlarımızla tanıştıktan sonra Bolu, Ankara, Çorum güzergâhını izleyen yaklaşık 8 saat sürecek 630 kilometrelik yolculuğumuza başlıyoruz.

Karadeniz’e Nasıl Gidilir

Gezi boyunca bize eşlik edecek rehber ve kaptanımızla tanıştıktan sonra Bolu, Ankara, Çorum güzergahını takip ederek yaklaşık 8 saat sürecek 630 kilometre olan yolculuğumuza başlamış oluyoruz.

Turumuzun son günü olan 9. günümüzün akşamına doğru ise İstanbul’a dönüş yolculuğumuz başlıyor ve sizleri aldığımız noktalara bırakarak tekrar görüşme arzusuyla turumuzu sonlandırmış oluyoruz.

HATIRLATMALAR

• Tatil Home’un; hava ve ortam şartlarının durumuna göre programın tarihinde değişiklik yapabilme hakkı saklıdır.
  • Misafirlerimizin otobüslü ve trenli turlarda 15 dakika, uçaklı turlarda ise 75 dakika önce kalkış noktasında bulunmaları gerekir.
  • Uzun süreli haftalık turlarımızda otobüs içerisinde yer değişimi (rotasyon) uygulanmaktadır.